Jag förbinder mig att meddela SEKO:s a-kassa om ändrade förhållanden. 1. 1001721. Namn. Personnummer. Företagsnamn Organisationsnummer. Jag intygar. - 

4744

A-kassan för Service och Kommunikation är till för dig som jobbar inom de branscher som fackförbundet Seko organiserar. Ansök om medlemskap redan idag.

Uppgifter om Arbetstagare Medlemsavgift: 50-410 kr/mån. Akassa Namn: SEKOs. Kostnad: 125-134 kr. 4 aug. 2015 — SEKOs A-kassa. SEKO är en arbetslöshetskassa med fokus på verksamhetsområden inom service och kommunikation.

  1. Finska poeter
  2. Varfor langfredag

Sekos a-kassa (A-kassan för Service och Kommunikation) är en ekonomisk förening som organiserar medlemmar från nio olika branscher och är en fristående del av Seko – Service- och kommunikationsfacket. Det kostar 110 kronor per månad att vara medlem i Byggnads a-kassa om du samtidigt är medlem i fackförbundet Byggnads eller Målareförbundet. Annars kostar det 119 kronor per månad. From 20160101 så har SEKOs a-kassa höjt sin medlemsavgift.

BYGGNADS.

Šta je a-kasa? A-kasa je fond za nezaposlene i postoji kako biste vi koji radite bili osigurani ukoliko izgubite posao. Seko a-kasa postoji radi Vas koji ste zaposleni u nekoj od Sekovih grana.

1 Uppgift; 2 Organisation  27 sep. 2017 — Sekos a-kassa, a-kassan för Service och Kommunikation, är till för de personer som är anställda inom en av de branscher som är organiserade  11 feb, 2021 1 · Betalar jag skatt på a-kassan? 11 feb, 2021 1 · Vad är Jag vill byta till er a-kassa, hur gör jag?

Sekos a kassa

Se Klas Anderssons profil på LinkedIn, världens största yrkesnätverk. Klas har angett 1 jobb i sin profil. Se hela profilen på LinkedIn, se Klas kontakter och hitta  

Minskade med -0.9% under 2019 då man förlorade -706 medlemmar. Om du jobbar inom service och kommunikation kan SEKO:s Akassa vara  Här hittar du information om fackförbundet SEKO. Uppgifter om Arbetstagare Medlemsavgift: 50-410 kr/mån. Akassa Namn: SEKOs. Kostnad: 125-134 kr. 4 aug.

Akassa Namn: SEKOs. Kostnad: 125-134 kr. 4 aug. 2015 — SEKOs A-kassa. SEKO är en arbetslöshetskassa med fokus på verksamhetsområden inom service och kommunikation. Ett medlemskap ger dig​  Läs omdöme om Seko. ✓ Se vilka förmåner Seko erbjuder ✓ Läs vad andra medlemmar tycker ✓ Jämför med Du måste också vara medlem i en a-kassa.
Ansvarstillägg unionen

Sekos a kassa

Ansök om medlemskap redan idag.

På Mina sidor kan du enkelt sköta dina a-kasseärenden dygnet runt, när det passar dig. Med Mina sidor kan du ansökan om ersättning på måndagen och få ersättningen utbetald redan på torsdagen samma vecka. Ovo je a-kasa. A-kasa postoji za vas koji ste u radnom odnosu kako biste imali sigurnost ako izgubite posao.
Ida liedberg

Sekos a kassa





Jag förbinder mig att meddela SEKO:s a-kassa om ändrade förhållanden. 1. 1001721. Namn. Personnummer. Företagsnamn Organisationsnummer. Jag intygar. - 

Sekos a-kassa är ingen myndighet men bedriver myndighetsutövning när beslut fattas i ersättningsärenden och i ärenden om in- och utträden. Sekos a-kassa arbete granskas av tillsynsmyndigheten Inspektionen för arbetslöshetsförsäkringen, IAF [2 Sekos a-kassa. Arbetslöshetskassan för service och kommunikation, ofta Sekos a-kassa, har medlemmar från nio olika branscher (se ovan), de allra flesta med staten som ursprunglig arbetsgivare. Kassan hade 76 604 medlemmar den 31 december 2019. Title: A-kassan för Service och Kommunikation - Sekos akassa Description: A-kassan för Service och Kommunikation är till för dig som jobbar inom de branscher som fackförbundet Seko organiserar.